چاپ        ارسال به دوست

مدیر عامل شرکت:شماره برداران باید انشعابات دستکاری شده را شناسایی و معرفی نمایند

در راستای مدیریت مصرف انرژی و گذر از پیک بار 98، نشست مدیرعامل شرکت با همکاران واحد خدمات مشترکین برگزار شد.

مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در وصول مطالبات گفت: در شرایط کنونی باید با دقت و توان بالا ، همراهی و همدلی مردم را در پرداخت بدهی و وصول مطالبات به دست آورد.

وی افزود: در بحث تعرفه ها باید مشترکین پرمصرف شناسایی شده و با توجه به تاکید شرکت توانیر این مهم مد نظر قرار گیرد که جریمه در خصوص این مشترکین کارایی لازم را نخواهد داشت، بلکه باید اخطارهای ویژه در جهت مدیریت مصرف به آنها داده شود.

مدیرعامل شرکت ادامه داد: تمهیدات لازم در زمینه مصرف برای فصول مختلف سال پیش بینی شود چون مدل مصرف مشترکین در فصل تابستان و زمستان متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: آنچه که بیشتر در بخش تلفات مشاهده می شود موضوع دستکاری کنتور است و شماره برداران باید با دقت موارد دستکاری شده را شناسایی و اعلام کنند.

مدیرعامل شرکت ادامه داد: برای انجام کارها نباید حد و مرز قائل شد و باید آنچه در توان دارید در پیشبرد اهداف شرکت به کار گیرید و همکاران باید به  موضوعات مربوط به حوزه فعالیت های خود آشنایی لازم را داشته باشند.

فرح زاد ادامه داد: فرایند وصول مطالبات فقط مربوط به یک واحد خاص نیست بلکه تمام پرسنل ستاد وامورها نیز باید دقت و نظارت لازم را در این زمینه داشته باشند. در راستای بهبود وصول مطالبات و کاهش خطا، باید بهبود وضعیت معیشتی همکاران خدمات مشترکین در واحد وصول مطالبات مورد نظر قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ادامه داد: با توجه به اینکه برای تابستان 97 برنامه های مدیریت مصرف از سوی شرکت توانیر اعلام شده است، باید ارتباط تنگا تنگ با دفتر مدیریت مصرف توانیر برقرار شود مکاتبات بصورت روزانه انجام و برنامه های مرتبط با مدیریت مصرف همچون :استقرار دیزل ژنراتور، همکاری با صنایع، CNG ها ، مشترکین پرمصرف، مصرف کنندگان کشاورزی و ... از هم اکنون آغاز شود.


١٣:٢٠ - دوشنبه ٧ آبان ١٣٩٧    /    شماره : ٩٨٥    /    تعداد نمایش : ٦٤